narkotic
Moderator
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brwinów
|
Wysłany: Pon 19:53, 05 Mar 2007 Temat postu: Więcej Fpsów |
|
|
Komendy dodajemy do pliku config w katalogu cstrike:
gl_cull "1" - renderuje jedynie widoczne elementy
gl_keeptjunctions "1" - pokazuje braki w teksturach
gl_max_size "64" - ustala rozdzielczość tekstu(chyba zakazane)
gl_clear "0" - jakość tekstur
d_spriteskip "0" - nieznane działanie, jednak polepsza wydajność
r_dynamic "1" - włącza dynamiczne oświetlenie
r_mirroralpha "0" - wyłącza refleksje świetlne
gl_palette_tex "1" - płaskie tekstury
r_norefresh "0" - odświeża huda i konsolę tylko w wyjątkowych sytuacjach
gl_round_down "10" - pogarsza wygląd tekstur (im większa cyfra, tym gorsza jakość)
cl_weather "0" - wyłącza pogodę (de_aztec)
max_shells "0" - brak wypadających łusek
gl_texturemode "gl_nearest" - sposób odczytywania tekstur
gl_wateramp "0" - brak fal na wodzie
fastsprites "1" - wygląd dymu: od 0 do 3, gdzie 3 to najgorszy wygląd; nie wpływa na wygląd całej chmury, tylko na dym wypuszczany z samego granatu po wybuchu
cl_highmodels "0" - jakość modeli
cl_shadows "0" - postacie nie mają cienia
gl_picmip "1" - zamazuje (zlewa) tekstury(drastycznie pogarsza grafike)
gl_playermip "5" - zamazuje (zlewa) tekstury modeli graczy
joystick "0" - wyłącza joystick, aby odciążyć procesor
max_smokepuffs "0" - nie ma dymkuw po udezeniach kul o scianę
gl_smoothmodels "0" - Wyłacza wygładzanie modeli (tylko dla kart Voodoo3, Riva TNT2 i lepszych)
gl_nocolors "0"
gl_monolights "1"
gl_zmax "0"
gl_spriteblend "0"
ambient_fade "100"
ambient_level "0.300"
lambert "1.5"
cam_idealdist "64"
gl_fog "0" // mgla
fog_enable "0"
fog_enable_water_fog "0"
ati_npatch "0"
ati_subdiv "0"
r_lightmap "1"
mp_decals "0" // j/w
gl_overbright "0"
gl_alphamin "0.25"
lightgamma "2.5"
texgamma "2"
cam_idealdist "64"
cl_minmodels "1" // 1 daje 4modele zamist 10
cl_corpsestay "1"
hpk_maxsize "0"
r_detailtextures "0"
r_mmx "1"
Post został pochwalony 0 razy
|
|