narkotic
Moderator
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brwinów
|
Wysłany: Pią 15:50, 09 Mar 2007 Temat postu: Admin Cs Source |
|
|
Mani-Admin-Plugin - tutorial by Głodny
Ostatnia aktualizacja: 26.01.2007
Wziąłem się w końcu za aktualizację tematu.
Spis treści:
Mani-Admin-Plugin - instalacja
Mani-Admin-Plugin - najczęstsze pytania i problemy (NOWE!)
Mani-Admin-Plugin - polskie tłumaczenie
1. Dla wersji 1.1.0zk
Mani-Admin-Plugin - konfiguracja
1. Plik mani_server.cfg.
2. Pliki z \cstrike\cfg\mani_admin_plugin.
Quake/UT Style Sounds - instalacja
Quake/UT Style Sounds - konfiguracja
Map Adverts - tworzenie
Map Adverts - konfiguracja
Mani-Admin-Plugin - instalacja
Instalacja polega tylko na skopiowaniu plików, więc zwrócę tylko uwagę na istotne rzeczy.
1. Do folderu /cstrike/addons/ skopiuj pliki:
mani_admin_plugin_i486.so (tylko dla Linuxa)
mani_admin_plugin.dll (tylko dla Windowsa)
2. Plik mani_admin_plugin.vdf trzeba utworzyć załączonym programem "CreateVDF". Po włączeniu go, wybierz "cstrike", a następnie "Save VDF" i zapisz plik w folderze /addons/.
3. Jeśli już masz plik autoexec.cfg to skopiuj i wklej zawartość z niego.
Mani-Admin-Plugin - najczęstsze pytania i problemy
1. Jak dodać admina?
Przydzielanie uprawnień administratora różni się, w zależności od tego jakiej wersji Mani-Admin-Pluginu używasz. Będzie ci do tego potrzebne SteamID, aby je sprawdzić wejdź na jakiś serwer i wpisz w konsoli "status".
Jeśli używasz wersji 1.1.0 to musisz to zrobić w pliku adminlist.txt.
Wzór:
Kod:
STEAM_0:0:0000000 k // Głodny
W tym wypadku osoba z tym SteamID będzie mogła wyrzucać graczy z serwera, jeśli w pliku autoexec.cfg "mani_reverse_immunity_flags" wynosi 1. Gdy będzie 0 to osoba z tym SteamID będzie miał wszystkie inne uprawnienia oprócz wyrzucania graczy z serwera.
Uwaga! Przed SteamID nie mogą być ukośniki "//"!
W pliku admingroups.txt można tworzyć grupy z różnymi uprawnieniami.
Wzór:
Kod:
"Wyrzucanie graczy i banowanie" kb
Aby przydzielić grupę należy wpisać w pliku adminlist.txt jej nazwę w miejscu liter z uprawnieniami.
Wzór:
Kod:
STEAM_0:0:0000000 Wyrzucanie graczy i banowanie // Głodny
Jeśli używasz wersji 1.2 to musisz to zrobić w pliku clients.txt.
Wzór:
Kod:
"clients.txt"
{
"version" "1"
// This key group lists all your client players
"players"
{
// This must be a unique client name
"Głodny"
{
// Client real name
"name" "Głodny"
// Steam ID for the client
"steam" "STEAM_0:0:0000000"
// These are personal access flags for a player
"flags"
{
"Admin" "k"
}
}
}
}
W tym wypadku osoba z tym SteamID będzie mogła wyrzucać graczy z serwera.
2. Już niedługo kolejne!
Mani-Admin-Plugin - polskie tłumaczenie
1. Dla wersji 1.1.0zk.
Plik z polskim tłumaczeniem do wersji V1.1.0zk by Głodny, na podstawie tłumaczenia by PzV!.
[link widoczny dla zalogowanych]
Instrukcja:
1. Plik polish.cfg wklej do folderu /cstrike/cfg/mani_admin_plugin/language/.
2. Otwórz plik \cstrike\cfg\mani_admin_plugin\language.cfg i zamień linię "english" na "polish".
3. Konieczny jest restart serwera do wprowadzenia zmiany.
Mani-Admin-Plugin - konfiguracja
1. Plik mani_server.cfg
a) Moduł: Advert
mani_adverts 1 - czyli ogłoszenia na serwerze; dodajemy je do pliku /cstrike/cfg/mani_admin_plugin/adverts.txt
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_time_between_adverts 120 - określa co ile mają się wyświetlać ogłoszenia (w sekundach)
mani_adverts_chat_area 1 - wyświetlanie się ogłoszeń na poziomie "czatu".
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_adverts_top_left 1 - wyświetlanie się ogłoszeń w lewym górnym rogu
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_advert_col_red 255 - komponent koloru czerwonego
255 = maksymalnie
mani_advert_col_green 255 - komponent koloru zielonego
255 = maksymalnie
mani_advert_col_blue 255 - komponent koloru niebieskiego
255 = maksymalnie
b) Moduł: Stats
mani_stats 1 - statystyki na serwerze
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_stats_mode 1 - obliczanie statystyk
0 = obliczane raz na mape
1 = obliczane na koniec każdej rundy
mani_stats_drop_player_days 7 - określa po ilu dniach od ostatniego pobytu na serwerze ma ktoś być wyrzucony z rankingu
mani_stats_calculate 0 - ustawienie obliczania statystyk
0 = według zdobytych fragów
1 = według kill:death ratio (np. kdr ze statystyk 10/2 wynosi 5.0)
2 = według fragów minus śmierci
mani_stats_kills_required 1 - określa ile potrzeba fragów aby być w rankingu
mani_stats_top_display_time 15 - jak długo będzie pokazane okno po wpisaniu "top10".
Od 5 do 30 sekund
mani_stats_show_rank_to_all 1
1 = po wpisaniu "rank" każdy widzi nasze statystyki
0 = po wpisaniu "rank" tylko my widzimy nasze statystyki
mani_stats_alternative_rank_message "Nie wpisuj rank, bo na tym serwerze statystyki sa wyłączone!" - określa co ma być pokazane graczowi po wpisaniu "rank" (działa tylko gdy statystyki są wyłączone)
mani_stats_write_text_file 1 - zapisywanie statystyk do pliku mani_ranks.txt aby umieścić je na stronie internetowej
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_stats_by_steam_id 1
1 = statystyki według Steam ID
0 = jeśli nie używasz Steam ID na serwerze (LAN)
mani_stats_include_bot_kills 0 -określa czy zabijanie botów ma być zaliczane do statystyk
0 = wyłączone
1 = włączone
c) Moduł: Victim Stats
mani_show_victim_stats 1 - czyli informacje o zadanych i otrzymanych obrażeniach
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_show_victim_stats_inflicted_only 1 - czy mają być pokazywane informacje o obrażeniach zadanych nam samym przez siebie
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_player_settings_damage 0 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat
0 = tryb 0
1 = tryb 1
2 = tryb 2
d) Moduł: Team Kill/Wound Protection
mani_tk_protection 1 - ochrona przed TK (Team Kill, czyli jeśli gracz z naszej drużyny nas zabije)
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_tk_forgive 1 - "kary" dla gracza który nas zabije
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_tk_spawn_time 10 - ilość sekund (po freezetime) przez które będzie włączone "spawn protection" czyli gdy w tym czasie postrzeli nas ktoś z naszej drużyny zostanie automatycznie zabity
mani_tk_allow_bots_to_punish 1 - czy boty mogą używać "kar" za zabicie ich przez innych graczy
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_tk_allow_bots_to_add_violations 1 - czy zabijanie botów (z własnej drużyny) ma być liczone jak zabijanie graczy (z własnej drużyny) co może spowodować automatyczne zbanowanie
mani_tk_offences_for_ban 5 - po ilu zabiciach graczy (z własnej drużyny) dostanie się bana
mani_tk_ban_time 30 - czas w/w bana
0 = permanentny
mani_tk_slap_on_team_wound 0 -
mani_tk_slap_on_team_wound_damage 0 -
mani_tk_show_opposite_team_wound 1 -
mani_tk_add_violation_without_forgive 1 - czy po zabiciu gracza z własnej drużyny który nam "wybaczył" ma być doliczone do liczby jego zabić "TK" co może spowodować jego autymatyczne zbanowanie
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_tk_allow_forgive_option 1 - przebaczanie w karach za "TK"
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_tk_allow_blind_option 1 - oślepienie w karach za "TK"
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_tk_blind_amount 255 - poziom "oślepienia"
255 = całkowite oślepienie
mani_tk_allow_slap_option 1 - "uderzenie" gracza w karach za "TK"
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_tk_allow_cash_option 1 - zabranie pieniędzy w karach za "TK"
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_tk_slap_to_damage 25 - do ilu obrażeń ma być uderzony gracz
mani_tk_cash_percent 50 - ile procent pieniędzy ma mieć zabrane gracz
mani_tk_allow_freeze_option 1 - zamrożenie w karach za "TK"
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_tk_allow_drugged_option 1 - znarkotyzowanie w karach za "TK"
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_tk_allow_burn_option 1 - podpalenie w karach za "TK"
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_tk_burn_time 100 - czas podpalenia (w sekundach)
mani_tk_allow_slay_option 1 - zgładzenie w karach za "TK"
mani_tk_team_wound_reflect_threshold 10 -
mani_tk_team_wound_reflect_ratio 1.0 -
mani_tk_team_wound_reflect_ratio_increase 0.1 -
mani_tk_allow_time_bomb_option 1 - bomba zegarowa w karach za "TK"
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_tk_time_bomb_seconds 10 - czas do wybuchu bomby (w sekundach)
mani_tk_time_bomb_blast_radius 1000 - promień wybuchu bomby
mani_tk_time_bomb_show_beams 1 -
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_tk_time_bomb_blast_mode 0 - określa kogo zabije bomba
0 = tylko gracza
1 = graczy z jego z drużyny
2 = wszystkch graczy
mani_tk_allow_fire_bomb_option 0 - bomba z podpaleniem w karach za "TK"
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_tk_fire_bomb_seconds 10 - czas do wybuchu bomby (w sekundach)
mani_tk_fire_bomb_blast_radius 1000 - promień wybuchu bomby
mani_tk_fire_bomb_show_beams 1 -
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_tk_fire_bomb_blast_mode 2 - określa kogo podpali bomba
0 = tylko gracza
1 = graczy z jego z drużyny
2 = wszystkch graczy
mani_tk_fire_bomb_burn_time 100 - czas podpalenia gracza
mani_tk_allow_freeze_bomb_option 0 - bomba z zamrożeniem w karach za "TK"
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_tk_freeze_bomb_seconds 10 - czas do wybuchu bomby (w sekundach)
mani_tk_freeze_bomb_blast_radius 1000 - promień wybuchu bomby
mani_tk_freeze_bomb_show_beams 1 -
mani_tk_freeze_bomb_blast_mode 2 - określa kogo zamrozi bomba
0 = tylko gracza
1 = graczy z jego z drużyny
2 = wszystkch graczy
mani_tk_time_bomb_beep_radius 256 - promień sygnału dźwiękowego bomby zegarowej
mani_tk_fire_bomb_beep_radius 256 - promień sygnału dźwiękowego bomby z podpaleniem
mani_tk_freeze_bomb_beep_radius 256 - promień sygnału dźwiękowego bomby z zamrożeniem
mani_tk_allow_beacon_option 0 - "przynęta" w karach za "TK"
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_tk_beacon_radius 384 - promień "przynęty"
e) Moduł: Reserve Slot
mani_reserve_slots 0 - zarezerwowane sloty
mani_reserve_slots_number_of_slots 0 - ilość zarezerwowanych slotów
mani_reserve_slots_kick_message "You were disconnected for using a reserve slot" - informacja która wyświetli się przy próbie podłączenia do serwera gdy został tylko zarezerwowany slot
mani_reserve_slots_redirect_message "This server is full, you are being redirected to another one of our servers" - informacja o przekierowaniu na inny serwer z powodu zarezerwowanego slotu
mani_reserve_slots_redirect "" - adres IP serwera na który ma być przekierowany gracz gdy slot będzie zarezerwowany (jeśli nie chcesz przekierować zostaw to pole puste)
mani_reserve_slots_allow_slot_fill 1
1 - zostawia sloty
0 - nie zostawia slotów, ale gdy wejdzie gracz który posiada zarezerwowany slot inny gracz zostanie wyrzucony z serwera
mani_reserve_slots_kick_method 1
0 = wyrzuci gracza z największym pingiem
1 = wyrzuci gracza według czasu podłączenia (najpierw gracze z trybu obserwatora)
mani_reserve_slots_include_admin 0
1 = admini (z pliku adminlist.txt) dostaną zarezerwowane sloty
f) Moduł: High Ping kick
mani_high_ping_kick 0 - wyrzucanie graczy z dużym pingiem
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_high_ping_kick_ping_limit 400 - wartość pingu po której przekroczeniu gracz zostanie wyrzucony
mani_high_ping_kick_samples_required 60 - ilość prób po których przekroczeniu gracz zostanie wyrzucony (jedna próba to około 1.5 sekuny)
mani_high_ping_kick_message "Your ping is too high" - informacja o wyrzuceniu gracza z za dużym pingiem
g) Moduł: Admin action messages
mani_adminslap_anonymous 1
[...]
mani_admingravity_anonymous 1
1 = nie widać nicku admina
0 = widać nick admina
f) Module: Chat flooding control
mani_chat_flood_time 1 - ochrona przed "floodowaniem", czyli ciągłym pisaniem jakiś głupot
1 = włączone
0 = wyłączone
mani_chat_flood_message "Nie flooduj!" - tekst który pokaże się graczowi próbującemu "floodować"
h) Moduł: Basic auto balance teams
mani_autobalance_teams 1 - wyrównanie drużyn
1 = włączone
0 = wyłączone
mani_autobalance_mode 0
0 = przenoszenie graczy żywych i martwych
1 = przenoszenie najpierw martwych graczy, a później żywych
2 = przenoszenie tylko martwych graczy
i) Moduł: Current Time Display
mani_military_time 1 -
mani_thetime_timezone "" - strefa czasowa
mani_adjust_time +25 - odjęcie lub dodanie minut do czasu który jest na serwerze
j) Moduł: Voting functionality
mani_voting 1 - umożliwa wszystkie głosowania
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_vote_dont_show_last_maps 0 - ilość map których nie będzie w głosowaniu
mani_vote_extend_time 10 - określa o ile minut ma być przedłużona mapa
mani_vote_allow_extend 0 - przedłużenie mapy
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_vote_allowed_voting_time 45 - określa przez ile sekund od początku nowej mapy nie można głosować na inną
mani_vote_allow_end_of_map_vote 1 - głosowanie na koniec mapy
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_vote_max_extends 0 - określa ile może być maksymalnie przedłużeń mapy
0 - nieskończenie wiele
mani_vote_extend_rounds 10 - definiuje o ile rund ma być przedłużona mapa (jeśli mp_winlimit nie jest 0)
mani_vote_mapcycle_mode_for_random_map_vote 0 - określa z którego pliku mają brać udział mapy w głosowaniu
0 = mapcycle.txt
1 = votemapslist.txt
2 = maplist.txt
mani_vote_mapcycle_mode_for_admin_map_vote 0 - określa z którego pliku mają brać udział w głosowaniu rozpoczętym przez admina
0 = mapcycle.txt
1 = votemapslist.txt
2 = maplist.txt
mani_vote_time_before_end_of_map_vote 2 - określa ile minut przed końcem mapy ma rozpocząć się głosowanie
mani_vote_max_maps_for_end_of_map_vote 5 - określa ilość map w głosowaniu na koniec mapy
mani_vote_end_of_map_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba do zmiany mapy w w/w głosowaniu
mani_vote_rcon_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba do głosowania RCON
mani_vote_question_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba do głosowania z pytaniem
mani_vote_map_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba do zmiany mapy
mani_vote_random_map_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba w głosowaniu
mani_vote_show_vote_mode 3 - określa typ głosowania
0 = głosowanie w tle
1 = widać nick gracza, ale bez jego głosu
2 = widać głos, ale bez nicku gracza
3 = widać nick gracza i jego głos
mani_vote_dont_show_if_alive 0
0 = żywi gracze będą widzieć menu głosowania
1 = żywi gracze będą musieli wpisać "vote" aby zobaczyć menu głosowania
mani_vote_allow_user_vote_map 1 - gracze mogą głosować na mapy
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_vote_allow_user_vote_map_extend 1 - po wpisaniu "votemap" dostępne będzie przedłużenie mapy
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_vote_allow_user_vote_kick 1 - gracze mogą głosować za wyrzuceniem kogoś
mani_vote_allow_user_vote_ban 1 - gracze mogą głosować za wyrzuceniem kogoś
mani_vote_extend_percent_required 60 - określa ile procent głosów potrzeba do przedłużenia mapy
mani_vote_user_vote_map_percentage 60 - określa ile procent głosów potrzeba do zmiany mapy w głosowaniu "votemap"
mani_vote_user_vote_map_time_before_vote 60 - czas po którym na nowej mapie można głosować za kolejną zmianą
mani_vote_user_vote_map_minimum_votes 2 - minimalna liczba głosów do zmiany mapy
mani_vote_user_vote_kick_mode 1
0 = głosowanie za wyrzuceniem tylko gdy admina nie ma na serwerze
1 = głosowanie za wyrzuceniem możliwe w każdym momencie
mani_vote_user_vote_kick_percentage 60 - ile procent głosów potrzeba do wyrzucenia gracza
mani_vote_user_vote_kick_time_before_vote 60 - czas po którym na nowej mapie można głosować za wyrzuceniem gracza
mani_vote_user_vote_kick_minimum_votes 2 - minimalna liczba głosów do wyrzucenia gracza
mani_vote_user_vote_ban_mode 1
0 = głosowanie za zbanowaniem możliwe tylko gdy admina nie ma na serwerze
1 = głosowanie za zbanowaniem możliwe w każdym momencie
mani_vote_user_vote_ban_percentage 60 - ile procent głosów potrzeba do zbanowania gracza
mani_vote_user_vote_ban_time_before_vote 60 - czas po którym na nowej mapie można głosować za zbanowaniem gracza
mani_vote_user_vote_ban_minimum_votes 2 - minimalna liczba głosów do zbanowania gracza
mani_vote_user_vote_ban_time 10- czas zbanowania gracza przez głosowanie - czas zbanowania gracza przez "voteban"
0 = permanentnie
mani_vote_user_vote_ban_type 0 - typ bana
0 = na Steam ID
1 = na adres IP
2 = na Steam ID i adres IP
mani_vote_allow_rock_the_vote 0 - rock the vote, czyli głosowanie na następną mapę
1 = włączone
0 = wyłączone
mani_vote_rock_the_vote_percent_required 60 - określa ile procent potrzeba do zmiany następnej mapy
mani_vote_time_before_rock_the_vote 120 - czas po którym na nowej mapie można głosować na następną mape
mani_vote_rock_the_vote_number_of_nominations 4 -
mani_vote_rock_the_vote_number_of_maps 8 - określa ilość losowych map z pliku votemaplist.txt
mani_vote_rock_the_vote_threshold_percent 60 - ile procent graczy potrzeba aby rozpocząć "rock the vote"
mani_vote_rock_the_vote_threshold_minimum 4 - minimalna ilość graczy aby rozpocząć "rock te vote"
mani_player_settings_vote_progress 1 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat
1 = włączone
0 = włączone
k) Moduł: Word filter module
mani_filter_words_mode 1 - cenzura przekleństw
0 = wyłączone
1 = pokaż ostrzeżenie graczowi
2 = pokaż ocenzurowany tekst
mani_filter_words_warning "Nie przeklinaj!" - treść ostrzeżenia
l) Moduł: Sounds Control
mani_sounds_per_round 0 - określa ile najwięcej dźwięków może odwtworzyć gracz (nie admin)
mani_sounds_filter_if_dead 0
1 = żywi gracze nie usłyszą dźwięków odwtworzonych przez martwych graczy
mani_sounds_auto_download 0 - dźwięki będą automatycznie ściągane (nie quake!); musisz utworzyć pliki .res; jeśli zmienisz z 1 na 0 gdy serwer jest uruchomiony musisz go zrestartować
mani_player_settings_sounds 0 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat
0 = wyłączony
1 = włączony
m) Moduł: Plugin Logging
mani_log_mode 3
0 = domyślnie; tam gdzie są pliki z logami tworzonymi przez Valve
1 = logi tworzone raz na mape; w tym samym stylu co logi tworzone przez Valve; folder "mani_logs"
2 = jeden duży plik tworzony w "mani_logs"
3 = log zawierający Steam ID oraz komendy wykonane przed adminów; log w formacie STEAM_x_x_xxxxxxxx.log
mani_log_directory "mani_logs" - folder w którym mają znajdować się logi serwera
mani_show_death_beams 0 - "linia śmierci"; gdy zginiesz pojawi się linia od tego kto cię zabił do miejsca gdzie umarłeś; jest to widoczne tylko przez ofiarę
mani_player_settings_death_beam 0 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat
0 = domyślnie wyłączone
1 = domyślnie włączone
n) Moduł: Anti IP Ghosting
mani_blind_ghosters 0 - określa czy jeśli dwie osoby mają to samo IP i jedna z nich nie żyje to ma być oślepiona
0 = nie oślepia osób o tym samym adresie IP
1 = oślepia osoby o tym samym adresie IP
mani_vote_allow_user_vote_kick_ghost 1 - określa czy gracze o tym samym IP mogą używać głosować za wyrzuceniem kogoś (votekick)
0 = gracze o tym samym IP nie mogę używać funkcji "votekick"
1 = gracze o tym samym IP mogą używać funkcji "votekick"
o) Moduł: Decal Map Adverts
mani_map_adverts 0 - "map adverts", czyli ogłoszenia w pliku obrazu widoczne na teksturach map
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_map_adverts_in_war 0 - czy "map adverts" mają być włączone w trybie "War mode"
0 = wyłączone
1 = włączone
p) Moduł: Anti-cheat
mani_protect_against_cheat_cvars 0 - ochrona przed oszustwami (czitami)
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_protect_against_cheat_cvars_threshold 5 - określa po ilu wykryciach oszust ktoś zostanie zbanowany
mani_protect_against_cheat_cvars_mode 0 - typ zbanowania
0 = ban na Steam ID
1 = ban na IP
2 = ban na Steam ID i IP
mani_protect_against_cheat_cvars_ban_time 0 - czas zbanowania (w minutach)
0 = permanenty
mani_player_name_change_threshold 15 - określa po ilu zmian nicków zostanie ktoś zbanowany
0 = wyłączone
mani_player_name_change_reset 0
0 = resetuj ilość zmian nicków po rundzie
1 = resetuj ilość zmian nicków po mapie
mani_player_name_change_punishment 0 - określa kare za przekroczoną ilośc zmian nicków
0 = kick
1 = ban na Steam ID
2 = ban na IP
3 = ban na Steam ID i adres IP
mani_player_name_change_ban_time 0 - czas w/w bana
0 = permanenty
r) Moduł: Custom Skin Control
mani_skins_admin 0 - skiny tylko dla adminów
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_skins_public 0 -
mani_skins_force_public 0 -
mani_skins_setskin_misc_only 0 -
mani_skins_auto_download 0 - automatyczne ściąganie skinów
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_skins_reserved 0 - rezerwowanie skinów dla graczy
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_skins_force_choose_on_join 1 -
mani_skins_random_bot_skins 1 -
s) Moduł: Spray Tag Tracking
mani_spray_tag 0 - "zarządzanie" spray'ami graczy
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_spray_tag_spray_distance_limit 500 - masymalna odległość w której możemy się znajdować w celu "zarządzania" spray'em
mani_spray_tag_spray_highlight 1 - określa jakiego użyć efektu gdy spray jest namierzony
0 = brak
1 = "promień"
2 = ogień
mani_spray_tag_ban_time 60 - czas zbanowania za spray
mani_spray_tag_warning_message "Please stop using your spray" - określa treść ostrzeżenia dla gracza
mani_spray_tag_kick_message "You have been kicked for using an offensive spray" - informacja dla wyrzuconego gracza
mani_spray_tag_ban_message "You have been banned for 60 minutes through using an offensive spray" - informacja dla gracza zbanowanego na 60 minut
mani_spray_tag_perm_ban_message "You have been permanently banned for using an offensive spray" - informacja dla permanentnie zbanowanego gracza
mani_spray_tag_block_mode 0 - blokada spray'ów na serwerze
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_spray_tag_block_message "Sprays are blocked on this server !!" - informacja dla gracza ktory będzie próbował namalować spray'a (działa tylko wtedy gdy blokada jest włączona)
mani_spray_tag_slap_damage 0 - określa ile obrażeń ma zadać graczowi podczas ostrzeżenia
t) Moduł: Warmup Timer
mani_warmup_timer 0 - określa czy "rozgrzewka" ma być włączona
0 = bez czasu na rozgrzewkę po załadowaniu mapy
więcej niż 0 = ilość sekund przeznaczonych na rogrzewkę
mani_warmup_timer_show_countdown 1
1 = widoczne odliczanie na środku ekranu
0 = bez widocznego odliczania
u) Moduł: Menu options
mani_use_amx_style_menu 1 -
mani_sort_menus 1
0 = nie sortuje menu
1 = sortuje menu według nazw graczy
w) Moduł: Miscallaneous
exec mani_quake_sounds.cfg - jeśli zamierzamy zainstalować quake dźwięki ten cvar musi być, jeśli nie, to w niczym on nie przeszkadza
mani_mapcycle_mode 0 - określa z którego pliku ma być mapcykl
0 = standardowy; mapcycle.txt
2 = losowy mapcykl
3 = skocz do następnej niegranej mapy z mapcycle.txt; kiedy wszystkie już miną nastąpi reset
mani_unlimited_grenades 0 - nielimitowane granaty
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_war_mode_force_overview_zero 0 -
mani_cs_stacking_num_levels 2 -
mani_use_ma_in_say_command 0 - określa czy admin musi używać prefiksu "ma_" podczas pisania
mani_dead_alltalk 0 - określa czy po śmierci można rozmawiać przez mikrofon z osobami z przeciwnej drużyny (również martwymi)
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_mute_con_command_spam 0 - ochrona przed spamem
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_adminsay_top_left 1 - określa czy admin może pisać na środku ekranu (@@@ tekst)
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_adminsay_chat_area 1 - określa czy admin może pisać w oknie "chatu" (@ tekst)
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_allow_chat_to_admin 1 - określa czy można pisać do admina (@ tekst)
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_ff_player_only 0 - określa kto bęzdie widział stan "ff" po wpisaniu "ff"
0 = wszyscy gracze
1 = tylko ten gracz który wpisał
mani_nextmap_player_only 0 - określa kto będzie widział jaka będzie następna mapa po wpisaniu "nextmap"
0 = wszyscy gracze
1 = tylko ten gracz który wpisał
mani_timeleft_player_only 0 - określa będzie widział czas go końca mapy po wpisaniu "timeleft"
0 = wszyscy gracze
1 = tylko ten gracz który wpisał
mani_thetime_player_only 0 - określa kto będzie widział godzine po wpisaniu "thetime"
0 = wszyscy gracze
1 = tylko ten gracz który wpisał
mani_admin_burn_time 20 - określa przez ile sekund gracz będzie podpalony przez admina
2. Pliki z \cstrike\cfg\mani_admin_plugin:
a)actionsoundlist.txt
W tym pliku znajdują się standardowe dźwięki, który ściągneliśmy razem z Mani-Admin-Plugin'em, takie jak "votestart", czyli dźwięk odtwarzany wtedy kiedy rozpoczyna się głosowanie. Możemy oczywiście podmienić pliki dźwiękowe ze standardowych na nasze.
ą)admingroups.txt
W tym pliku możemy stworzyć grupy adminów.
b)adminlist.txt
W tym pliku przydzielamy osobom prawa administratora.
c)adverts.txt
Czyli ogłoszenia (patrz podpunkt: a) Moduł: Advert).
Dostępne komendy:
{STEAMID} (działa tylko w plku webshortcutlist.txt)
{NEXTMAP}
{CURRENTMAP}
{TICKRATE}
{FF}
{THETIME}
{IPADDRESS} (działatylko w pliku webshortcutlist.txt)
{SERVERHOST}
Dostępne kolory:
{RED}
{BLUE}
{GREEN}
{MAGENTA}
{BROWN}
{GREY}
{CYAN}
{YELLOW}
{ORANGE}
{WHITE}
{PINK}
Przykłady:
{RED}Nastepna mapa to: {NEXTMAP}
{GREEN}Zapraszamy na strone [link widoczny dla zalogowanych]
ć)cexeclist_all.txt
Komendy na wszystkich klientach.
d)cexeclist_ct.txt
Komendy na klientach. (tylko z CT)
e)cexeclist_player.txt
Komendy na kliencie.
ę)cexeclist_spec.txt
Komendy na klientach. (tylko z trybu obserwatora)
f)cexeclist_t.txt
Komendy na klientach. (tylko z T)
g)commandlist.txt
Dzięki temu plikowi wszystko możemy robić szybciej.
Przykłady:
"@menu" C Admin
"@wyrzucanie" C admin kick
"@restart" R mp_restartgame 1
"@podpalanie" S ma_burn
I wtedy po wpisniu na czacie np. "@menu" ukaże nam się menu Mani-Admin-Plugin'u.
Ważne żeby nie pomylić liter "C", "R" i "S". Na przykładach widać kiedy której należy użyć.
h)crontablist.txt
Na każdy dzień, na każdą godzinę inny config? Wszystko w tym pliku!
Dni tygodnia:
1 = Sunday
2 = Monday
3 = Tuesday
4 = Wednesday
5 = Thursday
6 = Friday
7 = Saturday
Przykłady:
"2" "10:00-15:00" exec config_na_poniedzialek.cfg
"" "09:10-10:00" #sv_gravity 100
i)decallist.txt
Patrz podpunkt o) Moduł: Decal Map Adverts. Wzór jak wypełnić plik znajduję się w "Map adverts - konfiguracja".
j)default_weapon_restrict.txt
W tym pliku możemy zabronić którąś z broni na naszym serwerze (uwaga! dotyczy to wszystkich map!)
Przykłady:
awp // Magnum Sniper Rifle
elite // .40 Dual Elites
k)downloads.txt
Patrz podpunkt o) Moduł: Decal Map Adverts. Wzór jak wypełnić plik znajduję się w "Map adverts - konfiguracja".
l)gametypes.txt
ł)gimpphrase.txt
m)immunitygroups.txt
Podobnie jak w wypadku tworzenia grup dla adminów. Należy upewnić się, że /cstrike/cfg/ w pliku autoexec.cfg mani_reverse_immunity_flags wynosi 1.
n)immunitylist.txt
Podobnie jak z dawaniem praw administratora. Należy upewnić się, że /cstrike/cfg/ w pliku autoexec.cfg mani_reverse_immunity_flags wynosi 1.
ń)mapadverts.txt
Patrz podpunkt o) Moduł: Decal Map Adverts. Wzór jak wypełnić plik znajduję się w "Map adverts - konfiguracja".
o)pingimmunity.txt
Jeżeli High Ping kick jest włączony (patrz podpunkt f) oduł: High Ping kick) to w tym pliku wpisujemy Steam ID osób które nie będę wyrzucane po przekroczeniu pingu.
ó)rconlist.txt
Komendy RCON.
Przykład:
"dodanie bota" bot_add // dodaje bota
p)reserveslots.txt
W tym pliku umieszczamy Steam ID osób dla których ma być zarezerwowany slot (patrz podpunkt e) Moduł: Reserve Slot.
r)restricted_weapons.txt
s)soundlist.txt
Umieszczamy tam ścieżkę do dźwięków, aby się ściągały.
Przykład:
"Move!" admin_plugin/move.wav
ś)texturelist.txt
t)votequestionlist.txt
Głosowania z jakimś pytaniem.
Przykład:
"Fajna mapa" "Podoba ci sie ta mapa?" // fajna mapa
u)voterconlist.txt
Głosowania RCON.
Przykład:
"Zmiana grawitacji" "Zmienic grawitacje na 100? sv_gravity 100 // zmiana grawitacji
w)webshortcutlist.txt
Podobnie ja w adverts.txt, można używać kolorów i komend.
Przykłady:
"plugin" [link widoczny dla zalogowanych]
"google" [link widoczny dla zalogowanych]
x)wordfilter.txt
W tym pliku wpisujemy słowa które mają ocenzurowane (patrz podpunkt k) Moduł: Word filter module) np. "kurcze" Ważne żeby nie wpisać np.: "odpiernicz sie" tylko samo "odpiernicz".
Quake/UT Style Sounds - instalacja
1.Instalacja.
a)ściągamy Quake/UT Style Sound Pack and Config ze strony [link widoczny dla zalogowanych]
b)
-kopiujemy plik mani_quake_sounds.cfg do /cstrike/cfg/
-kopiujemy plik quakesoundlist.txt do /cstrike/cfg/mani_admin_plugin/
-kopiujemy folder /quake/ razem z wszystkimi plikami do /cstrike/sound/quake
Quake/UT Style Sounds - konfiguracja
Plik mani_quake_sounds.cfg:
mani_quake_sounds 1 - określa czy quake dźwięki mają być włączone
0 = wyłączone
1 = włączone
mani_quake_kill_streak_mode 0 - określa kiedy mają się resetować "zdobyte" dźwięki
1 = co runde/śmierć
0 = tylko co śmierć
mani_quake_humiliation_mode 1 - określa kto ma usłyszeć dźwięk
0 = nie będzie dźwięku
1 = będzie dźwięk dla wszystkich
2 = atakujący i ofiara usłyszą dźwięk
3 = tylko atakujący usłyszy dźwięk
4 = tylko ofiara usłyszy dźwięk
mani_quake_humiliation_visual_mode 1 - określa kto ma zobaczyć napis
0 = nie będzie napisu, że ktoś "zdobył" ten dźwięk
1 = będzie napis widoczny dla wszystkich
2 = atakujący i ofara zobczą napis
3 = tylko atakujący zobaczy napis
4 = tylko ofiara zobaczy napis
mani_quake_dominating_trigger_count 5 - określa ile trzeba mieć fragów aby "zdobyć" dźwięk
I tak dalej kilkanaście dźwięków z tymi samymi ustawieniami.
mani_player_settings_quake 1 - domyślne ustawienie modułu po wejściu na serwer; zapisuje się w pliku player_settings.dat
0 = wyłączony
1 = włączony
mani_quake_auto_download 1 - automatyczne ściąganie dźwięków
0 = wyłączone
1 = włączone
Plik: quakesoundlist.txt:
W tym pliku należy ustawić ściężkę do każdego dźwięku aby się ściągały. Można ją zmienić ze standardowej.
Przykład:
"firstblood" fajnyserwer/quake/firstblood.mp3
Map adverts - tworzenie
Najpierw należy ściągnąć odpowiedni program VTFEdit aby utworzyć nasze pliki "vtf" i "vtm".
[link widoczny dla zalogowanych]
lub
[link widoczny dla zalogowanych]
Plik "vtf":
1. Po uruchomieniu programu mamy widoczną zakładkę "File System", a w niej "Goto" i "File System". Interesuje nas "File System".
2. "Dochodzimy" po drzewku do pliku graficznego który ma znaleść się na teksturach map i klikamy na niego dwa razy. (zobacz!)
3. Nie ma co się obawiać z powodu tylu opcji (zobacz!), bo nie trzeba w nich nic zmieniać. Oczywiście jeśli ktoś jest pewny swoich działał to proszę bardzo, ale ja zostawiłem wszystko jak było i wszystko działa bezproblemowo. Klikamy oczywiście "OK".
4. Teraz są już trzy zakładki, ale tym razem interesuje nas "Image".
5. Zaznaczamy "Nice filter" we "Flags". (zobacz!) I tu sytuacja podobna jak w punkcie trzecim nic więcej nie trzeba, ale chyba można.
6. Następnie zapisujemy, czyli klikamy na ikonkę dyskietki. Ja zapisałem pod nazwą mapadvert, ale można pod inną, jednak nie polecam stosowania "ą", "ę" i innych polskich znaków, bo później mogą być problemy.
7. I tym sposobem mamy plik "vtf". Teraz musimy utworzyć "vtm".
Plik "vtm":
1. Otwieramy program i wybieramy "File --> New".
2. Usuwamy to co nam się pokazało w oknie i wklejamy (zobacz!):
"LightmappedGeneric"
{
"$basetexture" "decals/custom/mani_admin_plugin/mapadvert"
"$decal" 1
"$decalscale" 0.5
"$translucent" 1
}
Oczywiście ścieżka może być inna, ważne żeby wszystko było na swoim miejscu. I zamiast "mapadvert" wpisujemy nazwę pod którą zapisaliśmy wcześniej utworzony plik "vtf".
3. Plik zapisujemy klikając na ikonę dyskietki. Może być tą samą nazwą czyli u mnie "mapadvert".
4. Gdy mamy już gotowe dwa pliki zostaje nam konfiguracja, czyli ustawienie aby pliki się ściągały i wyświetlały.
Map adverts - konfiguracja
1. Plik mani_server.cfg: patrz podpunkt o) [b]Moduł: Decal Map Adverts.
2. Plik decallist.txt (jest to wzór jak powinen wyglądać plik; każdy jednak może mieć inną ścieżkę i nazwy plików):
Kod:
"mapadvert" "decals/custom/mani_admin_plugin/mapadvert"
"downloads"
{
// Add your auto downloads here, each player will be forced
// to download this content. Try to make your own decal filenames to
// be unique as possible as your download will NOT overwrite an
// existing file with the same name.
//
"mapadvert.vmt" "materials/decals/custom/mani_admin_plugin/mapadvert.vmt"
"mapadvert.vtf" "materials/decals/custom/mani_admin_plugin/mapadvert.vtf"
}
}
3. Plik downloads.txt (jest to wzór jak powinen wyglądać plik; każdy jednak może mieć inną ścieżkę i nazwe pliku):
Kod:
"downloads"
{
// "mapadvert" "materials/decals/custom/mani_admin_plugin/mapadvert.vmt"
}
}
4. Plik mapadverts.txt (jest to wzór jak powinen wyglądać plik; każdy jednak może mieć inną nazwe pliku "vtf"):
Kod:
"de_dust"
{
// Name of the decals to use (see decallist.txt file)
// You can specify more than one decal to use per map.
"mapadvert"
{
I tak dalej klikanaście map... Zmieniamy nazwę na (w moim przypadku) "mapadvert".
Post został pochwalony 0 razy
|
|