narkotic
Moderator
Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brwinów
|
Wysłany: Pią 6:50, 08 Cze 2007 Temat postu: [7.6][C++] Spells tylko dla PACC |
|
|
Szukamy w game.cpp:
Cytuj:
bool Game::creatureSaySpell(Creature *creature, const std::string &text)
{
OTSYS_THREAD_LOCK_CLASS lockClass(gameLock, "Game::creatureSaySpell()");
bool ret = false;
Player* player = dynamic_cast<Player*>(creature);
std::string temp, var;
unsigned int loc = (uint32_t)text.find( "\"", 0 );
if( loc != string::npos && loc >= 0){
temp = std::string(text, 0, loc-1);
var = std::string(text, (loc+1), text.size()-loc-1);
}
else {
temp = text;
var = std::string("");
}
std::transform(temp.begin(), temp.end(), temp.begin(), (int(*)(int))tolower);
A pod tym wrzucamy:
Kod:
#ifdef RUL_PREMMYSPELLS
if(temp == "utani hur" && player && !player->premmium) {
player->sendTextMessage(MSG_SMALLINFO,"You need premium account to use this spell.");
return false;
}
#endif //RUL_PREMMYSPELLSNastepnie w Projekt > Opcje projektu > Paramentry / Kompilator C++ Dodajemy:
Kod:
-DRUL_PREMMYSPELLSW linijce:
if(temp == "utani hur" && player && !player->premmium) {
utani hur oznacza ze jest to czar tylko dla pacc.
Zeby zrobic kolejne czary dla pacc nalezy pod tym kodem:
Kod:
if(temp == "utani hur" && player && !player->premmium) {
player->sendTextMessage(MSG_SMALLINFO,"You need premium account to use this spell.");
return false;
}Dodaj kolejny ten sam kod:
Kod:
if(temp == "utani hur" && player && !player->premmium) {
player->sendTextMessage(MSG_SMALLINFO,"You need premium account to use this spell.");
return false;
}I zmienic jaki ma to byc czar.Wszystko ma byc w
Kod:
#ifdef RUL_PREMMYSPELLS
#endif //RUL_PREMMYSPELLSMyślę, że całość jest zrozumiała i nie będzie problemów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|